مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 10:552022-01-03سياسي

گسترش همکاری مرکز پژوهشی دانشگاه تهران با یک مؤسسه مطالعاتی در ونزوئلا


مرکز پژوهشی مطالعات کشورهای اسپانیایی زبان دانشگاه تهران با مؤسسه مطالعات عالی توسعه و اقتصادهای نوظهور کاراکاس ونزوئلا، تفاهم نامه ای به منظور همکاری های مشترک امضا کردند.

- مرکز پژوهشی مطالعات کشورهای اسپانیایی زبان دانشگاه تهران با مؤسسه مطالعات عالی توسعه و اقتصادهای نوظهور کاراکاس ونزوئلا، تفاهم نامه ای به منظور همکاری های مشترک امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مریم حق روستا، رییس مرکز پژوهشی مطالعات کشورهای اسپانیایی زبان دانشگاه تهران از فعالیت های تحقیقاتی مشترک شامل تبادل اعضای مرکز و دانشجویان پژوهشی؛ شرکت در سمینارها و جلسات علمی؛ تبادل مطالب دانشگاهی و سایر اطلاعات علمی؛ برنامه های آموزشی کوتاه مدت ویژه؛ تبادل دانشجو و چاپ و انتشار کتاب و مجلات مشترک از جمله موارد همکاری قید شده در این تفاهم نامه است.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر حق روستا تاکید کرد: این همکاری به منظور مطالعه و بررسی ظرفیت های تجاری میان ایران و کشورهای آمریکای لاتین از جمله ونزوئلا آغاز شده است و یکی از چشم اندازهای آینده در این همکاری، تهیه و چاپ کتاب ها و گزارش های اقتصادی برای معرفی ظرفیت های موجود میان ایران و ونزوئلا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری مرکز پژوهشی دانشگاه تهران با یک مؤسسه مطالعاتی در ونزوئلا

گسترش همکاری مرکز پژوهشی دانشگاه تهران با یک مؤسسه مطالعاتی در ونزوئلا