مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 11:002022-01-03سياسي

بزرگترین مشکل توسعه استان عدم تولید فکر جدید است


استاندار یزد با تاکید بر این که بزرگترین مشکل امروز توسعه استان عدم تولید فکر جدید از یک سو و عدم فهم مشترک از سوی دیگر است، گفت: هر چند به دنبال ایجاد نقطه اتصال بین نخبگان و بدنه جامعه و حاکمیت هستیم ولی نگاه های سیاسی و حزبی همواره نگاه نخبگانی را وتو می کند.

- مهران فاطمی در نشست با اندیشمندان اندیشکده صفای یزد، اظهار کرد: تاکنون بیش از 120 جلسه نخبگانی داشته ام تا نقطه نظرات بخش های مختلف را بشنوم و با رویکردهای جدیدتری به مسائل نگاه کنم اما همواره به دنبال ایجاد نقطه اتصال بین نخبگان و بدنه جامعه و حاکمیت هستیم که غلبه نگاه های سیاسی و حزبی تصمیمات کارشناسی را زیرسوال برده و نگاه نخبگانی را وتو می کند.

وی با بیان اینکه استاندار وقت محدودی دارد و باید با نگاهی جامع تصمیم گیری داشته باشد، افزود: کانالیزه شدن مدیران از آسیب های جدی مدیریت است که نادانسته و ناخواسته این اتفاق رخ می دهد که این مهم هزینه های زیادی را برای استان و کشور داشته است.

فاطمی با بیان این که فرهنگ اندیشکده ای بهترین راهکار اتصال بدنه نخبگانی با بدنه تصمیم گیری و حاکمیتی است که اقدام و اجرا را به عهده دارد، ادامه داد: استاندار باید سرخط های بزرگی را فرهنگ سازی کند و افق های بلندی را مشخص کند و سیستم موجود این را اجرایی کند لذا فرهنگ سازی تشکیل اندیشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مشکل توسعه استان عدم تولید فکر جدید است

بزرگترین مشکل توسعه استان عدم تولید فکر جدید است