مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 11:002022-01-03سياسي

2000برنامه فرهنگی و مذهبی بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار می شود


رییس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی از برگزاری دو هزار برنامه فرهنگی و مذهبی به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی توسط هیئات مذهبی در استان خبر داد.

- ، علیرضا بقایی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه به مناسبت دومین سالگرد سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی دوهزار برنامه توسط هیئات مذهبی بانوان و آقایان در محورهای مختلف در تمام نقاط استان اجرا می شود، افزود: برنامه ها در دو سطح ملی و استانی در محورهای فرهنگی، مذهبی و بصیرتی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی 60 عنوان برنامه در قالب دوهزار مراسم در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: این برنامه ها توسط 800 هیئت مذهبی بانوان و 1200 هیئت مذهبی آقایان در تمامی شهرستان های استان از امروز به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار دل ها تا سالروز شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله در بخش های فرهنگی، مذهبی و بصیرتی برگزار خواهد شد.

رییس شورای هیئات مذهبی استان آذربایجان غربی با اشاره به برنامه های دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در این ایام، خاطر نشان کرد: محافل انس با قرآن، مسابقات فرهنگی و هنری، مراسم سخنرانی و مذهبی، شب شعر، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، تهیه جهازیه برای نوعروسان، تجلیل از خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000برنامه فرهنگی و مذهبی بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار می شود

2000برنامه فرهنگی و مذهبی بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار می شود