مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 11:252022-01-03بين الملل

چین؛ بازنگری قانون حمایت از حقوق زنان/ تردید زنان از تغییر


دولت چین اخیرا از تعهد خود بر حفظ حقوق شغلی زنان گفته و در ماه های اخیر از زنان خواسته تا در بحبوحه بحران جمعیتی این کشور فرزندان بیشتری داشته باشند.

- دولت چین اخیرا از تعهد خود بر حفظ حقوق شغلی زنان گفته و در ماه های اخیر از زنان خواسته تا در بحبوحه بحران جمعیتی این کشور فرزندان بیشتری داشته باشند.

پیشنهاد بازنگری قوانین در جهت حمایت از حقوق زنان در چین، اولین تغییر قوانین در حوزه زنان در 20 سال گذشته به شمار می آید.

اما زنان چینی در زمینه پیشرفت واقعی حقوقشان تردید دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، اعلام بازنگری قانون حمایت از زنان در چین در رسانه های رسمی و اجتماعی، به عنوان یک پیروزی بزرگ برای زنان چینی مطرح شده است.

قرار است دولت قانون موجود را با تعریف مشخص از آزار جنسی و اشکال سوء استفاده عاطفی ارتقا دهد و تبعیض در محل کار را ممنوع کند.

واکنش بسیاری از زنان چینی پس از شنیدن این طرح این است: هوم ، واقعا؟ طرفدران و حامیان ژئو شیائوکسوان در مقابل دادگاه او در پکن.

خانم ژو صدای برجسته جنبش می تو در چین شک دارد که شرایط زنان این کشور پس از قانون جدید تفاوت زیادی داشته باشد/ عکس: اسوشیتیدپرس نیویورک تایمز نوشت: اصلاحات پیشنهادی آخرین مورد از سری پیام های متناقض دولت چین در باره جنبش فمینیستی این کشور به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین؛ بازنگری قانون حمایت از حقوق زنان/ تردید زنان از تغییر

چین؛ بازنگری قانون حمایت از حقوق زنان/ تردید زنان از تغییر