مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 11:302022-01-03ورزشي

داور با روح و روان بازیکنانم بازی کرد/ ولاسکو معرف کمپدلی است


سرمربی تیم والیبال زنان باریج اسانس کاشان با انتقاد از داوری بازی تیم اش و سایپا گفت: نتیجه ست چهارم را داور مشخص کرد، خطاهای مشخص، گرفته نشد و در امتیازات حساس 3 مورد تکرار رالی «به جا» اعلام شد که همه بر علیه ما بود و با روح و روان بازیکنانم بازی شد.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال زنان باریج اسانس کاشان با انتقاد از داوری بازی تیم اش و سایپا گفت: نتیجه ست چهارم را داور مشخص کرد، خطاهای مشخص، گرفته نشد و در امتیازات حساس 3 مورد تکرار رالی به جا اعلام شد که همه بر علیه ما بود و با روح و روان بازیکنانم بازی شد.

فاطمه خمسه در گفت وگو با ایسنا در خصوص بازی تیمش در مقابل سایپا با اعتراض به قضاوت داور مسابقه اظهار کرد: بازی بسیار خوب و با کیفیتی بود، نتیجه بازی به گونه ای بود که می توانست به ست پنجم کشیده شود، تیم ما در دو ست اول و دوم با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که در تیم ما وجود دارد، آن گونه که توقع داشتم، نبود، اما در ست سوم عملکرد بسیار خوبی داشتیم و به ویژه در ست چهارم، تیم ما تیم برتر میدان بود؛ اما این داور بود که نتیجه این ست را تغییر داد.

وی افزود: در ست چهارم و در امتیازات حساس برابر 23 و یا 26 درحالی که امتیاز رالی به نفع ما بود، داور هیچی امتیازی به تیم ما نداد و تکرار رالی به جا را اعلام کرد که هر 3 مورد به ضرر تیم ما بود چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داور با روح و روان بازیکنانم بازی کرد/ ولاسکو معرف کمپدلی است

داور با روح و روان بازیکنانم بازی کرد/ ولاسکو معرف کمپدلی است