مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 11:402022-01-03اقتصادي

تقویت نظارت بر نانوایی ها و کیفیت نان در اسدآباد در دستور کار


فرماندار اسدآباد با بیان اینکه مردم از کیفیت نان برخی از نانوایی ها ناراضی هستند، گفت: نظارت بر کیفیت نان نانوایی های شهرستان باید تقویت و در بحث های بازرسی ها ورود جدی صورت گیرد.

- به گزارش، سعید کتابی دوشنبه در کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار با اشاره به تشکیل کمیته مشترک تنظیم بازار به ریاست فرمانداری، دبیری تعزیرات و با حضور اعضا دستگاه های جهاد کشاورزی، صمت، بسیج و اتاق اصناف، اظهار کرد: با تشکیل این کمیته با ترکیب فوق با توجه به حذف ارز ترجیحی اقدامات خوبی در زمینه نظارت و کنترل هر چه بهتر بر بازار شهرستان صورت گیرد.

وی با تاکید بر نیاز به نظارت هر چه بیشتر و مستمر بر بازار خاطر نشان کرد: در حال حاضر 14 نفر از بسیجیان شهرستان آموزش های توجیهی لازم را برای همکاری و گشت های مشترک با کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار دیده اند.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با بیان اینکه بازرسی از بحث آرد و نان همچنان برعهده اداره صمت خواهد بود، یادآور شد: نان یکی از موارد مهمی است که با تشکیل کمیته جدید باید به آن توجه ویژه ای شود چرا که عرضه نان بی کیفیت به مردم اجحاف است.

کتابی در ادامه با تاکید بر پیگیری سهمیه کالاهای اساسی شهرستان و جذب آن توسط اداره صمت، خاطر نشان کرد: بازرسی مستمر از انبارها و کنترل و رصد انبارها بویژه انبار کالاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت نظارت بر نانوایی ها و کیفیت نان در اسدآباد در دستور کار

تقویت نظارت بر نانوایی ها و کیفیت نان در اسدآباد در دستور کار