مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 11:452022-01-03سياسي

کردی: صنعت برق ایران همواره سربلند بوده است


طی مراسمی با حضور ویدئوکنفرانسی مدیرعامل شرکت توانیر و مسئولان ارشد صنعت برق فارس، سرپرست جدید شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، معرفی شد.

- دوشنبه 13 دیماه، مراسم تکریم احمدرضا خسروی مدیرعامل سابق و معارفه حمیدرضا جلایر به عنوان سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با حضور مدیرعامل و سایر مقامات ارشد شرکت توانیر، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس، مدیران عامل شرکت های صنعت برق استان فارس، رییس مجتمع عالی آموزش و پژوهشی فارس، دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق فارس و جمعی از مقامات، معاونین، مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

در این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانسی با مرکز پایش توانیر برگزار شد، مدیر عامل شرکت توانیر با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی، مهمترین ویژگی کار در صنعت برق را خدمت گزاری خالصانه عنوان کرد.

آرش کردی، خدمت در صنعت برق را کاری حساس و مهم دانست و با بیان اینکه شاغلان این صنعت باید از خودگذشته باشند زیرا زندگی مردم به این صنعت وابسته بوده و هیچ نقصی در خدمت رسانی پذیرفتنی نیست، افزود: صنعت برق، تاکنون توانسته علی رغم تمامی مشکلات و چالش ها در عرصه خدمت گزاری صادقانه به مردم و تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردی: صنعت برق ایران همواره سربلند بوده است

کردی: صنعت برق ایران همواره سربلند بوده است