مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 11:452022-01-03سياسي

سردار جوانی: حاج قاسم فرمانده میدانی مبارزه با شیطان بزرگ بود


معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده میدانی مبارزه با شیطان بزرگ، آمریکا بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اردبیل، سردار یدالله جوانی ظهر امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دو سال پیش هیأت حاکمه آمریکا به رهبری ترامپ اقدام به ترور حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس و سرزمین های اشغالی و.

خنثی می شود و پس از بررسی های انجام شده توسط آنان، مشخص شد که ژنرال قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل آمریکا ایستاده و شکست های پی در پی را بر آمریکا تحمیل می کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آمریکا با برنامه خودساخته 11 سپتامبر و حمله به منطقه خاورمیانه قصد داشت حکمرانی فرهنگی، سیاسی و نظامی خود را در سراسر جهان گسترش دهد که شکست خورد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترامپ در زمان ریاست جمهوری، شخصا اعلام کرد که آمریکا 7هزار میلیارد دلار در منطقه خاورمیانه هزینه کرده، ولی پیروز میدان و منطقه جمهوری اسلامی ایران است.

جوانی تشریح کرد: بعداز شهادت حاج قاسم سلیمانی یک جهان ناظر بود که محور مقاومت با تشکیل یک ائتلاف بین المللی اسلامی و با ساماندهی بسیار خوب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جوانی: حاج قاسم فرمانده میدانی مبارزه با شیطان بزرگ بود

سردار جوانی: حاج قاسم فرمانده میدانی مبارزه با شیطان بزرگ بود