مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 11:452022-01-03سياسي

رقابت نویسندگی جوانان با جایزه ای چندصد یورویی


دبیرخانه اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا) به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این اتحادیه در نظر دارد مسابقه ای با عنوان «رقابت نویسندگی برای جوانان» با موضوع توسعه پایدار و گردشگری پایدار برگزار کند.

- دبیرخانه اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا) به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این اتحادیه در نظر دارد مسابقه ای با عنوان رقابت نویسندگی برای جوانان با موضوع توسعه پایدار و گردشگری پایدار برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد یزدی ـ رییس گروه مطالعات گردشگری دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری ـ با اعلام این خبر گفت: بنا بر اعلام دبیرخانه اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا)، مسابقه رقابت نویسندگی برای جوانان در حوزه های اولویت دار آیورا ویژه گروه سنی 15 تا 24 سال برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به این که تمرکز نخستین دوره از مسابقه مورد نظر روی زباله های دریایی و ماهیگیری غیرقانونی است، علاقه مندان به شرکت در مسابقه باید مقالات خود را درباره ارتباط گردشگری پایدار با این دو موضوع تهیه کنند.

رییس گروه مطالعات گردشگری گفت: بر اساس شرایط اعلام شده از سوی دبیرخانه اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا)، مقالات باید به زبان انگلیسی و در 2000 تا 4000 کلمه در فرمت Arial 12 Narrow تهیه و حداکثر تا 21 بهمن ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت نویسندگی جوانان با جایزه ای چندصد یورویی

رقابت نویسندگی جوانان با جایزه ای چندصد یورویی