مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 11:552022-01-03سياسي

سرکنسول ایران در هرات: شهید سلیمانی متعلق به همه کشورهای اسلامی است


شهید سلمیانی تنها منحصر به ایران نیست چراکه وی تلاش داشت با حضور در کشورهای مختلف، ملت های مسلمان را متحد و با ایجاد وحدت دسیسه و شینطت های غربی را خنثی کند.

- خبرگزاری فارس، محمد صدیقی فر سرکنسول ایران در هرات امروز (دوشنبه) در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مقر کنسولگری در هرات گفت: سپهبد سلیمانی شخصیت فرامرزی بوده و باید در عرصه های مختلف زندگی انسان ها الگو قرار بگیرد.

وی با اینکه شهید سلیمانی منحصر به ایران نیست، ادامه داد: شهید سلیمانی تلاش داشت با حضور در کشورهای مختلف و شرکت در کنفرانس مختلف کشورهای اسلامی، ملت های مسلمان را متحد و با ایجاد وحدت دسیسه و شینطت های غربی را خنثی کند.

  صدیقی فر با بیان اینکه تجربه 43 ساله ایران نشان داده که آمریکا قابل اعتماد نیست و برای هیچ کشور اسلامی دلسوز نخواهد کرد، گفت: تجربه 20 سال حضور آمریکا در افغانستان با فجایع بسیاری همراه بوده و در نهایت این گفته سردار سلیمانی که نمی توان به غرب اعتماد داشت در تحولات این کشور به اثبات رسید.

       این دیپلمات ایرانی تصریح کرد: در همه کشورهای اسلامی نمونه های بسیاری همانند حاج قاسم حضور دارد که نیاز است تا با الگو پذیری از این افراد در جامعه رفاه و معنویت را برای جامعه به ارمغان بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکنسول ایران در هرات: شهید سلیمانی متعلق به همه کشورهای اسلامی است

سرکنسول ایران در هرات: شهید سلیمانی متعلق به همه کشورهای اسلامی است