مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 11:552022-01-03سياسي

زنگ مقاومت در مدارس کرمانشاه نواخته شد


به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی زنگ مقاومت در مدارس کرمانشاه نواخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر امروز دوشنبه همزمان با دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی زنگ جهانی مقاومت نواخته شد.

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در 42 سال گذشته انقلاب اسلامی تا به امروز که وارد گام دوم انقلاب شده است تحولات عظیمی را برای خود رقم زده است که تنها از طریق توجه به ارزش ها، حفظ ارزش ها، توجه به خون شهدا و ایثارگری مردم طی 42 به دست آمده است.

وی افزود: در تمام این سال ها فرماندهی و برنامه ریزی دقیق و منسجم برای حفظ این مرز و بوم و تأمین امنیت مردم به دست سرداری بود که در کمال آرامش، خوش رویی، اخلاص و گشاده رویی شجاعانه تلاش می کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان ویژگی های برجسته شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: از ویژگی های بارز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می توان به تدبیر، درایت، اقتدار و شجاعت های خالصانه او اشاره کرد که امروز به یک الگوی کم نظیر برای نسل جوان و نوجوان تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ مقاومت در مدارس کرمانشاه نواخته شد

زنگ مقاومت در مدارس کرمانشاه نواخته شد