مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 12:102022-01-03بين الملل

درخواست آزادی اسیر فلسطینی با 140 روز اعتصاب غذا


کمیته بین المللی صلیب سرخ با صدور بیانیه ای نسبت به وخامت وضعیت سلامتی هشام ابو هواش ابراز نگرانی شدید و اعلام کرده است که از نزدیک وضعیت سلامتی هشام ابو هواش را پیگیری می کند.

- دبیرخانه اتحادیه عرب از موسسات بین المللی، منطقه ای، حقوقی و انسانی خواست تا برای آزادی هشام ابو هواش ، اسیر فلسطینی که از 140 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است، فورا وارد عمل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از صدی البلد، دبیرخانه اتحادیه عرب در گزارشی اعلام کرد که این اتحادیه امروز (دوشنبه) به بررسی سیاست بازداشت اداری و تداوم نقض حقوق ملت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی به صورت روزانه و وخامت حال اسیر هشام ابو هواش (40 ساله) پرداخت.

اتحادیه عرب اعلام کرد، این اسیر فلسطینی وارد مرحله خطرناکی شده و در نتیجه اعتصاب غذایش به صورت متناوب در اغما به سر می برد و وضعیت سلامتی او به صورت چشمگیری رو به وخامت است.

او از 27 اکتبر 2020 بازداشت شده و در یکی از بیمارستان های رژیم صهیونیستی بستری است و طبق گفته جواد بولس، از وکلای اسرای فلسطینی و بیانیه کمیته بین المللی صلیب سرخ وی در معرض خطر مرگ ناگهانی قرار دارد.

در این گزارش آمده است، کمیته بین المللی صلیب سرخ با صدور بیانیه ای نسبت به وخامت وضعیت سلامتی هشام ابو هواش ابراز نگرانی شدید و اعلام کرده است که از نزدیک وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست آزادی اسیر فلسطینی با 140 روز اعتصاب غذا

درخواست آزادی اسیر فلسطینی با 140 روز اعتصاب غذا