مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 12:252022-01-03سياسي

مجلس با انتقال درآمد پروازهای عبوری به نیروهای مسلح مخالفت کرد


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حذف بند ی» تبصره 10 لایحه بودجه سال 1401 با موضوع تقسیم درآمدهای هوانوردی از محل پروازهای عبوری خبر داد و گفت: - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حذف بند ی تبصره 10 لایحه بودجه سال 1401 با موضوع تقسیم درآمدهای هوانوردی از محل پروازهای عبوری خبر داد و گفت: این بند در کمیسیون تلفیق مطرح و لغو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ رحمت اله فیروزی پور با حضور در غرفه شرکت فرودگاه ها در هفتمین نمایشگاه فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته، ضمن ابراز خرسندی از تلاش شرکت فرودگاه ها برای نمایش فعالیت های خود گفت: هدف از برپایی چنین نمایشگاه هایی بیان اقدامات، شناسایی فرصت ها و تبیین ظرفیت های صنعت است تا در نهایت با استفاده از تجربیات و ظرفیت های موجود، تعاملات در حوزه صنعت صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بنای نمایشگاه رشد و توسعه و افزایش کیفیت فعالیت هاست، اظهار امیدواری کرد؛ بخش پژوهشی نمایشگاه بتواند با ارزیابی مؤثر، مدل جدید رشد و توسعه و کیفیت را برای کشور فراهم کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص موضوع بند ی تبصره 10 لایحه بودجه و موضوع درآمدهای هوانوردی گفت: این بند در کمیسیون تلفیق به طور کل لغو و از لایحه بودجه 1401


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با انتقال درآمد پروازهای عبوری به نیروهای مسلح مخالفت کرد

مجلس با انتقال درآمد پروازهای عبوری به نیروهای مسلح مخالفت کرد