مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 13:402022-01-03سياسي

حاج قاسم تجلی کارآمدی مکتب اسلام و انقلاب است


معاون سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حاج قاسم به جای گفتار درمانی، عمل گرا بود، گفت: سردار سلیمانی تجلی کارآمدی مکتب اسلام و انقلاب است.

- ، علی رضا اسماعیلی عصر دوشنبه در نشست تخصصی گفتمان برتر فرهنگی، با بیان اینکه حاج قاسم محصول مکتب انقلاب و اسلام است، اظهار کرد: سردار سلیمانی تفکر و چارچوب اسلام و انقلاب را در حوزه کاری خود به باور مردمی رساند.

وی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم ارتباط جدی با کارآمدی نظام و انقلاب دارد، عنوان کرد: سردار سلیمانی با کار جهادی، اخلاص، توکل به خدا و بسیج مردمی کارآمدی نظام اسلامی و انقلاب را اثبات کرد.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ، ادامه داد: شهید سلیمانی یک مکتب، راه و مدرسه است.

اسماعیلی با بیان اینکه ابتدا و مقصد راه شهید سلیمانی مشخص است، افزود: یک اندیشه برای تبدیل شدن به مکتب نیاز به دو خاصیت از جمله جذابیت ظاهری و گفتمانی و کارآمدی دارد.

حاج قاسم کارآمدی اسلام و مبانی انقلاب را در حوزه کاری خود نشان داد وی با اشاره به اینکه جذابیت ظاهری و گفتمانی ازاهمیت بالایی برخوردار است، گفت: در یک مکتب باید کارآمدی برای آن افرادی که به آن اندیشه اعتقاد دارند اثبات شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم تجلی کارآمدی مکتب اسلام و انقلاب است

حاج قاسم تجلی کارآمدی مکتب اسلام و انقلاب است