مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 13:502022-01-03سياسي

معاون وزیر علوم خواستار دقت بیشتر در گزینش پست های حساس شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خطیبی در نشست سراسری گزینشگران هسته های گزینش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار بزرگ ایران و اسلام، - معاون اداری و مالی وزارت علوم گفت: در بررسی صلاحیت عمومی افراد متقاضی جذب در دانشگاه ها و پذیرش مسئولیت مشاغل حساس باید دقت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خطیبی در نشست سراسری گزینشگران هسته های گزینش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار بزرگ ایران و اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی می بایست نقش شهید سلیمانی را در حفظ کشور و منطقه در مقابل تروریسم به خوبی تبیین کنند.

وی افزود: سکوت غرب در مقابل ترور شهید سلیمانی که خود از پیشتازان مبارزه با تروریسم بود؛ نشان داد غرب و اروپا در ادعای مبارزه با تروریسم صادق نیستند و کل غرب، حتی یک ژنرال و نظامی مطرح ندارند که در سنگر مبارزه با تروریسم فعالیت کرده باشد.

دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت علوم گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بالاترین سند مورد عمل هسته های گزینش است و بر همین اساس وقتی ایشان بر جذب نیرو های جوان، مؤمن و انقلابی تاکید دارند، روشن می شود که افرادی را باید جذب دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کنیم که علاوه بر مؤمن بودن دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر علوم خواستار دقت بیشتر در گزینش پست های حساس شد

معاون وزیر علوم خواستار دقت بیشتر در گزینش پست های حساس شد