مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 14:102022-01-03سياسي

برگزاری دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در استکهلم


به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، به همت رایزنی فرهنگی و سفارت ایران در استکهلم، مراسم ویژه ای با حضور علاقه مندان وی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم مسعود حسین چاری که در حال حاضر استاد دانشگاه شیراز و در دوران دفاع مقدس از فرماندهان لشکر ثارالله و دوست نزدیک شهید سلیمانی است، به ذکر خاطرات خود با آن شهید سرافراز در دوران دفاع مقدس و نیز تحلیل خلقیات و مکتب و منش حاج قاسم پرداخت.

وی حاج­ قاسم را نمونه اعلای ایثارگری و فداکاری معرفی کرد و با ذکر خاطراتی نافذ و اثرگذار، روش و منش ایشان را در تعامل با رزمندگان، همکاران، عموم مردم و حتی مخالفان، مبتنی بر اخلاق حسنه، از خود گذشتگی و تقید به مبانی و آداب دینی و اخلاقی برشمرد.

حسینچاری که خود همشهری حاج قاسم است و در دوران دفاع مقدس مسئولیت فرماندهی گردان را در لشکر ثارالله بر عهده داشته و هم­ اکنون متخصصص علوم تربیتی است، توجه ویژه حاج­ قاسم به علم، آموزش و دانشگاه را آموزنده و راهبردی توصیف و در خاطرات خود گفت: هرگاه من یا دوستان دیگر تصمیم به شرکت در آزمون ورودی دانشگاه داشتیم یا در دانشگاه قبول شده و از ایشان مشورت و راهنمایی می­ خواستیم، ایشان نه تنها ما را تشویق به ادامه تحصیل می­ کرد بلکه پس از فراغت از تحصیل نیز برای جذب در دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در استکهلم

برگزاری دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در استکهلم