مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 14:352022-01-03ورزشي

صنعت نفت همانند یک تیم رها شده است


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبان معتقد است تیمش رها شده است و از مسئولان آبادان گلایه کرد.

- ، علیرضا منصوریان عصر دوشنبه در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان که با شکست سه بر صفر صنعت نفت آبادان همراه شد، اظهار داشت: با شرایط سختی به رفسنجان آمدیم و وقتی رسیدیم گفتند بازی در سیرجان برگزار می شود و نصف تیم خود را در رفسنجان نگه داشتیم و شرایط آب و هوایی متفاوت بود.

وی افزود: از تلاش بازیکنان خود راضی هستم اما این تلاش ها کافی نبود و آنچه فکر می کردیم انجام نشد، دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم، از عملکرد جوانان خود راضی نیستم و باید کیفیت خود را ارتقا دهند و سر حال تر باشند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبان ادامه داد: در وقت اضافه نیمه اول می توانستیم به گل برسیم و یک موقعیت دیگر را نیز حسن بیت سعید هدر داد و تیم حریف نیز موقعیت هایی را در اختیار داشت.

منصوریان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئولان شهر نباید رختکن تیم را محلی برای عکس گرفتن تبدیل کنند، احتیاجی به عکس گرفتن نداریم، ما به مسئولانی احتیاج داریم که به ما کمک کنند.

وی ادامه داد: هواداران آبادانی به این تیم علاقه فراوانی دارند، 13 هفته از لیگ برتر و یک هفته از جام حذفی گذشته اما همانند یک تیم رها شده هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت نفت همانند یک تیم رها شده است

صنعت نفت همانند یک تیم رها شده است