مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 15:152022-01-03سياسي

5 محکوم مالی در گلریزان «مهر فاطمی» از زندان های یزد آزاد شدند


همزمان با سالگرد شهادت سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، آیین گلریزان مهر فاطمی با حضور جمعی از نیکوکاران و مسئولان استان یزد برگزار شد.

- ، مدیرعامل ستاد دیه استان یزد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: رشادت ها و اخلاق نیکوی این بزرگمرد او را به عنوان یک اسطوره در منطقه و جهان اسلام معرفی کرده است.

سید مسعود عظیمی افزود: در تلاشیم تا با کمک خیرین و نیکوکاران در این آیین زمینه آزادی محکومانی را از زندان فراهم کنیم که به دلایل غیرعمد و تنها به دلیل بدهی مالی در زندان تحمل حبس می کنند.

وی ادامه داد: ستاد دیه یک موسسه خیریه غیر تجاری و غیر انتفاعی و مردمی است که رسالتش رسیدگی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است و در کنار این مهم در راستای فرهنگ سازی برای جلوگیری از ورود افراد به دلایل محکومیت های مالی به زندان تلاش می کند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 146 مددجوی جرائم غیرعمد با کمک خیران و نیکوکاران از زندانهای استان آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

عظیمی ادامه داد: مبلغ بدهی این مددجویان 580 میلیارد ریال بود که 472 میلیارد ریال از این میزان توسط اعضای کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 محکوم مالی در گلریزان «مهر فاطمی» از زندان های یزد آزاد شدند

5 محکوم مالی در گلریزان «مهر فاطمی» از زندان های یزد آزاد شدند