مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 15:402022-01-03حوادث

بازگشایی مسیر 50 روستای سیل زده در خراسان جنوبی


راه های ارتباطی بیش از 50 روستا در شهرستان های نهبندان، سربیشه و جنوب خوسف در 24 ساعت گذشته دچار سیلاب و 10 مسیر مسدود شد که با تلاش عوامل راهداری و سایر نهادهای امدادی بازگشایی شده است.

- سرگرد منجم، فرمانده پلیس راه شهرستان نهبندان از مسدود بودن محورهای بیچند - مهل آباد ، محور حیدرآباد و همچنین محور چاهداشی به میغان خبر داد و گفت: زمان بازگشایی محورها اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به تاثیر مخرب بعد از بارندگی در سطح جاده ها تأکید کرد: باتوجه به وجود آبنماهای متعدد درسطح حوزه استحفاظی که پوشیده از گل و لای است، رانندگانی که از این مسیرها تردد دارند ایمنی لازم را رعایت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: راه های ارتباطی بیش از 50 روستا در شهرستان های نهبندان، سربیشه و جنوب خوسف در 24 ساعت گذشته دچار سیلاب و 10 مسیر مسدود شد که با تلاش عوامل راهداری و سایر نهادهای امدادی بازگشایی شده است.

اسدالله جلال زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنوها و ریزش برداری کامل محورهای خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه های مذکور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مسیر 50 روستای سیل زده در خراسان جنوبی

بازگشایی مسیر 50 روستای سیل زده در خراسان جنوبی