مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 16:202022-01-03بين الملل

مرگ بازیگر نقشه های مجله آمریکایی را بر باد داد!


اشتباهی که مجله آمریکایی «پیپل» کرد این بود که دو هفته دیگر، سالگرد تولد یکصدمین سال بتی وایت می شد اما بر جلد تازه ترین شماره پیپل عکس یکصد سالگی او رفت! اما وایت نرسیده به زادروز، - اشتباهی که مجله آمریکایی پیپل کرد این بود که دو هفته دیگر، سالگرد تولد یکصدمین سال بتی وایت می شد اما بر جلد تازه ترین شماره پیپل عکس یکصد سالگی او رفت! اما وایت نرسیده به زادروز، در نود و نهمین سال درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تاخت و تاز امیکرون در جهان، ماندگاری حزب جمهوری خواه ترامپ، تاکید صدراعظم آلمان بر یاری رساندن به همسایگانش و درگذشت بازیگر کمدی و محبوب امریکا، مهم ترین سوژه های اخبار امروز روزنامه ها و خبرگزاری های جهان هستند.

آلبرت کوچویی ـ گوینده پیشکسوت رادیو ـ در شرح مهم ترین خبرهای دوشنبه، 13 دی ماه در برخی روزنامه ها و خبرگزاری های جهان اینگونه نوشت: تاخت و تاز امیکرون پژوهش های تازه در روزنامه های امروز انگلیس و گاردین می گوید: سویه تازه کرونا، کم تر به ریه ها آسیب می زند.

همچنین روزنامه های ایتالیا، از جمله له رپوبلیکا اینگونه نوشته اند: در ایتالیا آنان که در برابر عفونت امیکرون، مثبت نشان داده شده اند فقط با ماسک اف.

اف.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ بازیگر نقشه های مجله آمریکایی را بر باد داد!

مرگ بازیگر نقشه های مجله آمریکایی را بر باد داد!