مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 16:252022-01-03سياسي

جبهه مقاومت در تمامی جهان اسلام شکل گرفته است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به نقش حاج قاسم در تقویت جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: امروز جبهه مقاومت در تمامی جهان اسلام شکل گرفته است.

- ، سردار عبدالله ملکی شامگاه دوشنبه در دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره 123 شهید کلاردشت و گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام امروز در مسجد جامع حسنکیف برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: شهدا در مکتب زهرا (س) درس ایثار و ولایتمداری را آموختند و خیل عظیمی از این عاشقان مدال گمنامی را به گردن آویختند.

وی با اشاره به حضور پیکرهای مطهر 6 تن از شهدای گمنام در استان افزود: شهدا در ایام شهادت مادرشان بازگشتند تا به ما یادآوری کنند که هر چه داریم به برکت عشق و ارادت به اهل بیت (ع) است و برای رسیدن به سعادت و کمال باید محور زندگی مان را بر محور حضرت زهرا (س) قرار دهیم.

سردار ملکی با گرامیداشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: آنچه که شهید سلیمانی را به این مقام و درجه رساند عشق خالصانه اش به اهل بیت (ع) بود؛ جسم و روح حاج قاسم با بی بی فاطمه زهرا (س) پیوند عمیقی داشت و سرانجام به شهادت ختم شد.

این مسئول با بیان اینکه باید راه و مسیر این مرد بزرگ را ادامه دهیم و سیره ایمانی و معنوی و دینی این شهید بزرگوار را در زندگی مان پیاده کنیم و درس عبرت بگیریم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت در تمامی جهان اسلام شکل گرفته است

جبهه مقاومت در تمامی جهان اسلام شکل گرفته است