مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 16:402022-01-03سياسي

مدیرعامل بانک تجارت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت


سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده با صلابت نیروی قدس سپاه پاسداران و سرباز جان بر کف اسلام پس از یک عمر مجاهدت و افتخارآفرینی در دفاع از کیان اسلام و مبارزه با دشمنان دین و قرآن جان خود را فدای اسلام و میهن کرد.

- سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده با صلابت نیروی قدس سپاه پاسداران و سرباز جان بر کف اسلام پس از یک عمر مجاهدت و افتخارآفرینی در دفاع از کیان اسلام و مبارزه با دشمنان دین و قرآن جان خود را فدای اسلام و میهن کرد.

هادی اخلاقی فیض آثار در پیامی سیزدهم دی ماه روز جهانی مقاومت و دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک تجارت، متن پیام دکتر اخلاقی مدیرعامل این بانک به شرح زیر است: بسم رب الشهداء و الصدیقین ای انعکاس دست علی! برق ذوالفقار!افلاک، پشت نام تو سنگر گرفته استاینجا، نماز چلچله ها رو به دست توستدستی که رنگ غیرت حیدر گرفته استسردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده با صلابت نیروی قدس سپاه پاسداران و سرباز جان بر کف اسلام پس از یک عمر مجاهدت و افتخارآفرینی در دفاع از کیان اسلام و مبارزه با دشمنان دین و قرآن جان خود را فدای اسلام و میهن کرد.

سیزدهم دی ماه روز جهانی مقاومت و دومین سالروز شهادت سرباز پرافتخار اسلام و وطن، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل بانک تجارت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

مدیرعامل بانک تجارت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت