مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 16:452022-01-03سياسي

سردار سلیمانی بزرگ شده ی مکتب سید الشهدا(ع)بود


رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی اخلاص، معنویت و ارادت به ائمه ی اطهار را از ویژگی اصلی سردار سلیمانی برشمرد و گفت: سردار سلیمانی بزرگ شده ی مکتب سید الشهدا(ع) بود و در نهایت نیز با عنایت خدا به مقام عظمای شهادت رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی اخلاص، معنویت و ارادت به ائمه ی اطهار را از ویژگی اصلی سردار سلیمانی برشمرد و گفت: سردار سلیمانی بزرگ شده ی مکتب سید الشهدا(ع) بود و در نهایت نیز با عنایت خدا به مقام عظمای شهادت رسید.

جواد احمدیان روز دوشنبه، درمراسم دومین سالگرد شهادت شهید والا مقام سردار سلیمانی در دانشکده پرستاری تبریز، با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی شخصیتی فرامرزی داشت، اظهار کرد: بعد از گذشت دوسال از شهادت مظلومانه سردار سلیمانی همواره شاهد این بودیم که شخصیت سردار سلیمانی مورد عنایت و استقبال تمام آزادی خواهان دنیا قرار گرفته است.

وی با اشاره به ویژگی های بارز سردار سلیمانی، گفت: روحیه نظامی گری، سلحشوری، جنگندگی و شهادت طلبی از ویژگی های اخلاقی سردار سلیمانی بود، زمانی که حتی عرصه تنگ می شد، سردار به دلیل شجاعت هیچ ترسی از مرگ نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی بزرگ شده ی مکتب سید الشهدا(ع)بود

سردار سلیمانی بزرگ شده ی مکتب سید الشهدا(ع)بود