مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 16:452022-01-03سياسي

مسئولان در حل مشکلات اقتصادی نگاه سلیمانی را الگوی خود قرار دهند


معاون سیاسی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسئولن در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور بهتر است نگاه معقول، اعتقادی و اعتماد به مردم شهید حاج قاسم سلیمانی را الگو و مرام خود قرار دهند.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسئولن در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور بهتر است نگاه معقول، اعتقادی و اعتماد به مردم شهید حاج قاسم سلیمانی را الگو و مرام خود قرار دهند.

سردار یدالله جوانی 13 دی در مراسم گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی و شهدای عملیات کربلای 4و5 در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل اظهار کرد: دو سال از شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی سپری شد و در این مدت آنچه که نمایان شده برخلاف تصوی قاتلان این شهید والامقام جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی، قدرت مضاعفی یافته است.

وی ترور سردار سلیمانی را به دستور هیئت حاکمه آمریکا و رییس جمهور این کشور یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این دو سال نه تنها جبهه مقاومت تضعیف نشده بلکه سد محکمی در برابر زورگویی های آمریکا و همدستان منطقه ای آنها شکل گرفته که باید این حرکت عظیم را ثمره خون شهید سلیمانی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در حل مشکلات اقتصادی نگاه سلیمانی را الگوی خود قرار دهند

مسئولان در حل مشکلات اقتصادی نگاه سلیمانی را الگوی خود قرار دهند