مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 17:452022-01-03سياسي

سکوت در برابر اقدام اینستاگرام را جایز نمی دانم


وزیر ارتباطات به سانسور محتوای منتشرشده از سوی کاربران ایرانی در خصوص سردار سلیمانی توسط اینستاگرام، واکنش نشان داد.

- ، عیسی زارع پور در اینستاگرام با انتشار پست و عکسی از سردار شهید قاسم سلیمانی نوشت: تناقض عجیبی بین واقعیت و ادعای صاحبان پلتفرم های بین المللی درباره رعایت حقوق کاربران وجود دارد.

وی ادامه داد: آنها از یک سو مدعی پایبندی به قوانین بین المللی درباره آزادی بیان و احترام به حقوق کاربران هستند و از سوی دیگر تحت تأثیر سیاست های ایران ستیزی آمریکا و اسراییل و با سوگیری به سانسور و حذف تصاویر و مطالب کاربران ایرانی و علاقمندان به ایران می پردازد.

وزیر ارتباطات ادامه داد: این رفتار نه به لحاظ حقوقی و نه به لحاظ اخلاقی پسندیده نیست؛ نمونه آن در حذف و سانسور تصاویر و مطالب مرتبط با سردار دل ها مشهود است؛ فرمانده شهیدی که سایه شوم گروه تروریستی داعش را از سر منطقه خاورمیانه کوتاه کرد و به جوانمردی و اخلاق شهره بود.

وی گفت: من سکوت در برابر این سیاست غیرقانونی و ناعادلانه را جایز نمی دانم؛ به همین دلیل از مدیر کل حقوقی وزارت ارتباطات خواستم نامه ای خطاب به مدیران پلتفرم های متا و اینستاگرام بنویسد و از آنها بخواهند که به این سانسور گسترده پایان دهند و حقوق تضییع شده کاربران ایرانی و غیر ایرانی دلداده سردار دل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت در برابر اقدام اینستاگرام را جایز نمی دانم

سکوت در برابر اقدام اینستاگرام را جایز نمی دانم