مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 17:552022-01-03سياسي

چشم خود بر بست و چشم ما گشود


نظام خدعه و نیرنگ جهانی که وجود این فرمانده را در تضاد آشکار با منافع سلطه جویانه خود می دید حضورش را در منطقه تحمل نکرد و سرانجام در نبردی نابرابر وی را به شهادت رساند .

- - گروه سیاست- محمد هادیفر- او فرزند ایران، پرورش یافته مکتب امام (ره) و سرباز ولایت و فدایی اسلام بود که ترجیح داد به نام سرباز وطن با این جهان وداع کند.

او نام آشناترین فرد در بین مردمان عدالتخواه و ظلم ستیز نه تنها در خاورمیانه بلکه همه ملل آزادی خواه جهان در دو دهه اخیر است؛ سربازی که پیراهن تقوا و شجاعت بر تن کرد و شخصیتی چند وجهی برای خود ساخت تا جایی که حتی برخی از دشمنان اش او را قابل احترام می دانستند.

عموما نظامیان را در جهان جزو قشر خشک و خشن می دانند اما او در حالیکه همانند شیری در برابر کفار می غرید در عین حال از کنار آهویی شکسته پا و رمیده از جور ستمگران جهانی، به آرامی می گذشت و پناه و ملجاء همه مقهوران عالم بود.

در عرف نبردها و حتی مانورهای نظامی عموما جایگاه استقرار فرماندهان تعریف شده است اما او این تعارفات را در هم شکست و خود پیشتازترین نیرو در هر معرکه ای بود.

در سپهر سیاسی جهان نیز، جبهه ای به وسعت همه اطلس مظلومان گیتی برای خود گشود که در جغرافیای طبیعی نمی گنجید و هر کجا مظلومی بود او و اندیشه ظلم ستیزی اش نفر بعدی در کنارشان بودند؛ به هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم خود بر بست و چشم ما گشود

چشم خود بر بست و چشم ما گشود