مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 17:552022-01-03سياسي

« سازش و نمی توانیم » در مکتب شهید سلیمانی جای ندارد


سازش و نمی توانیم در مکتب شهید سلیمانی وجود نداشت زیرا وی فارغ التحصیل مدرسه الهی بوده است.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی شامگاه دوشنبه در مراسم شهادت حضرت زهرا (س) و سردار سلیمانی و بزرگداشت علامه مصباح یزدی در مصلی ساری از 9 دی به عنوان حماسه به یادماندنی مردم ایران زمین در دفع فتنه دشمنان یاد کرد و گفت: با حضور باشکوه مردم بساط فتنه جمع شده است.

وی با عنوان اینکه فتنه های خاموش همچنان فعال است و آنها با حضور باشکوه مردم و عنایت خداوند بی اثر خواهد شد، از حضور باشکوه مردم شهیدپرور و اهل بیت دوست تقدیر کرد و گفت: باید از مدرسه علم، دانش و معرفت درس بگیریم.

وی با اظهار اینکه علم بدون ایمان گمراهی است و ایمان بدون علم نیز تحجر است، گفت: باید ایمان به خدا و آخرت داشته باشیم و ایمان خودمان را روز به روز قوی تر کنیم.

آیت الله محمدی لایینی داشتن دل رئوف، مهربان و خدمت به همنوع، خانواده و هم کیش و اولیای خدا و دین یادآور شد: عشق و محبت یک مدرسه بسیار زیبا و شیرین محسوب می شود و عشق به شهادت در وجود شهیدان موج می زد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تمام منطقه دهها سال به مسلمان کشی، جنگ اقوام و مذاهب تبدیل شده است در حالی مکتب خداوند محبت و عشق محسوب می شود و کمک مومنانه و یاری از همدیگر نوعی دوستی است و مردم مازندران تاکنون میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« سازش و نمی توانیم » در مکتب شهید سلیمانی جای ندارد

« سازش و نمی توانیم » در مکتب شهید سلیمانی جای ندارد