مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 18:502022-01-03سياسي

سردار سلیمانی فراتر از خطوط می اندیشید


عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فراتر از خطوط می اندیشید، گفت: انسان باید نسل ها را بشناسد چراکه هر نسل اقتضائات خود را دارد و سردار سلیمانی عمق نسل شناسی است.

- آیت الله احمد مبلغی، امروز، 13 دی ماه در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد سردار سلیمانی در لرستان که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که می خواهند تربیت انقلابی را فهم کنند باید ابعاد و مؤلفه های شخصیت سردار سلیمانی را شناخته و الگو قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی شخصیتی دینی و اسلامی است که در مکتب امام حسین(ع) پرورش یافته و به سبب خلوص نیت و تقوا، نمی توانیم تحلیل های مادی از ابعاد شخصیتی وی را داشته باشیم، ادامه داد: در پهنه شخصیت امام راحل(ره)، شخصیت شهید مطهری و دیگر بزرگان اگر به مؤلفه های مادی تکیه کنیم راه به جایی نمی بریم و باید رابطه ها و مؤلفه های معنوی که آسمان و زمین را در یک نظم شخصیت ساز قرار دهد، پیدا کنیم.

مبلغی با تأکید بر اینکه از مؤلفه های تحلیل معنوی شخصیت های معنوی اجتماعی، بهره گیری از روایات است، افزود: برای تحلیل شخصیت سردار سلیمانی که برای ما فرصتی بزرگ است می توان به روایات امام علی(ع) اشاره کرد چراکه امام در نهج البلاغه برخی ویژگی های شخصیت های الهی و معنوی را بدون نام بردن کسی بیان کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی فراتر از خطوط می اندیشید

سردار سلیمانی فراتر از خطوط می اندیشید