مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 18:502022-01-03سياسي

ضرورت تلاش نیروی انتظامی در جهت رفع احساس ناامنی


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: احساس امنیت مقوله ای مهم است از جمله اینکه مردم احساس کنند با رشوه خواری و پارتی بازی برخوردی با مجرمان صورت می گیرد.

- ، آیت الله مصطفی محامی دوشنبه شب در دیدار سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، رسالت این مجموعه یعنی حفظ امنیت را مهم و گسترده عنوان و از تلاش های صورت گرفته تشکر کرد و اظهار داشت: احساس امنیت مقوله ای مهم و دارای جهات مختلفی است ابتدا اینکه مردم باید احساس کنند برخوردی با مجرمان صورت می گیرد و این که برخوردها اطلاع رسانی بشود و دوم مقابله با اقدامات غیر قانونی از جمله رشوه خواری و پارتی بازی است که متأسفانه دامن گیر بسیاری از دستگاه هاست.

امام جمعه زاهدان خواستار تحفظ بر سلامت دستگاه شد و افزود: حتی انجام یک فقره تخلف کوچک نیز باعث بدگمانی مردم و به پای همه کارکنان نوشته می شود که باعث آبروریزی می شود.

آیت الله محامی بیان داشت: باید با قانون شکنی چه در داخل و چه در بیرون مجموعه برخوردی قاطعانه صورت بگیرد که در چنین صورتی بازدارنده و مانع گسترش فساد خواهد بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خواستار تلاش در جهت تقویت احساس امنیت در مردم شد و گفت: وجود مشکلات فرهنگی و اجتماعی مختلف در استان کار را سخت می کند و باید با استفاده از ابزار مختلف در جهت اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تلاش نیروی انتظامی در جهت رفع احساس ناامنی

ضرورت تلاش نیروی انتظامی در جهت رفع احساس ناامنی