مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 18:552022-01-03سياسي

شهرداری تهران: خدمات رایگان اعزام مداح به خانه ها


خانواده هایی که بنابر دلایلی امکان حضور در مراسمات و اجتماعات عزاداری را با توجه به شرایط کرونایی ندارند می توانند با هماهنگی یک مراسم روضه و عزاداری را در منزل خود برگزار کرده و از خدمات رایگان اعزام مداح بهره مند شوند.

- شهرداری تهران از راه اندازی خدمات اعزام مداح و روضه خان به خانه ها خبر داد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه های این سازمان به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) را تشریح کرد و گفت: این مجموعه برنامه ها با عنوان گره گشا در قالب 32 عنوان برنامه فرهنگی هنری به صورت مجازی و حقیقی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) با عنوان گره گشا خبر داد و در تشریح این برنامه ها گفت: چهارمین دوره پویش جهادی روضه خوان با هدف ترویج روضه های خانگی با همکاری مداحان و سخنرانان مذهبی اجرا می شود.

در این برنامه خانواده هایی که بنابر دلایلی امکان حضور در مراسمات و اجتماعات عزاداری را با توجه به شرایط کرونایی ندارند می توانند با هماهنگی یک مراسم روضه و عزاداری را در منزل خود برگزار کرده و از خدمات رایگان اعزام مداح بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران: خدمات رایگان اعزام مداح به خانه ها

شهرداری تهران: خدمات رایگان اعزام مداح به خانه ها