مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 19:002022-01-03سياسي

مجمع خیران آبرسان ایجاد می شود


رییس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو با اشاره به همراهی خیرین در موضوع آبرسانی گفت: طی یک سال گذشته اقدام های زیادی در حوزه خیرین آبرسان انجام شده و قراردادهای خوبی را از سمت جامعه خیرین آبرسان انجام شده است.

- رییس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: طبق برنامه ای که داریم شرکت های آب و فاضلاب در استان ها ملزم به تشکیل مجمع خیرین آبرسان در استان هستند تا بتوان با ظرفیت سنجی مناسب، اقدام های موثری را برای آبرسانی در کشور انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، میثم جعفرزاده عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه نشست شورای خیرین آبرسان کشور، از برنامه ریزی برای توسعه و انسجام بخشی به خدمات آبرسانی در کشور خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: هدف از تشکیل این جلسه، مصوب کردن اساسنامه شورای خیرین آبرسان کشور است که تاکنون چهار جلسه در این زمینه برگزار شده و اقدام های لازمی که برای تشکیل جامعه خیرین آبرسان برای کشور باید اتفاق بیفتد از سوی وزارت کشور در حال پیگیری است.

رییس مرکز جهاد آبرسانی ادامه داد: در هر جلسه گزارش جامعی از آبرسانی به روستاها در اختیار این شورا قرار می گیرد.

جعفرزاده افزود: طبق برنامه ای که داریم شرکت های آب و فاضلاب در استان ها ملزم به تشکیل مجمع خیرین آبرسان در استان هستند تا بتوانیم با ظرفیت سنجی مناسب، اقدامات موثری را برای آبرسانی در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع خیران آبرسان ایجاد می شود

مجمع خیران آبرسان ایجاد می شود