مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 19:002022-01-03سياسي

شهادت سردار سلیمانی آثار بزرگی به همراه داشت


سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدش را به عنوان یک رویداد بسیار مهم یاد کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سیدحسن نصرالله دوشنبه شب به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدش در یک نطق تلویزیونی سالروز شهادت فرماندهان مقاومت و مجاهدان عزیز حاج قاسم سلمیانی و ابو مهدی المهندس و برادران و همرزمان ایشان را تسلیت گفت.

وی با اشاره به آثار و پیامد های ترور فرماندهان مقاومت افزود: پیامد های ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس به دست آمریکایی ها تا امروز همچنان ادامه دارد.

سیدحسن نصرالله اظهار داشت: برگزاری مراسم گرامیداشت و یادبود فرماندهان مقاومت و پیروزی در عراق و ایران و دیگر مناطق، قدردانی از این شهدای گرانقدر است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: در دو سال گذشته نبرد های بزرگی نظیر نبرد سیف القدس (غزه) رخ داد که تاکیدی بر تداوم راه شهید سلیمانی و المهندس است.

وی با اشاره به ترور فرماندهان مقاومت توسط آمریکا از این کشور و سردمدارانش به عنوان قاتل نام برد و گفت: آمریکایی هایِ قاتل، عراق را اشغال کردند و ده ها هزار نفر را به قتل رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار سلیمانی آثار بزرگی به همراه داشت

شهادت سردار سلیمانی آثار بزرگی به همراه داشت