مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 19:152022-01-03سياسي

معاون بسیج: به زودی دوران پسا آمریکا را در منطقه جشن خواهیم گرفت


آمریکایی هایی که آمده بودند بمانند با ترور حاج قاسم سلیمانی میخ های تابوت خود را سریع تر کوباندند و به فضل پروردگار امروز حیاط خلوت های آمریکایی ها در بحرین، - آمریکایی هایی که آمده بودند بمانند با ترور حاج قاسم سلیمانی میخ های تابوت خود را سریع تر کوباندند و به فضل پروردگار امروز حیاط خلوت های آمریکایی ها در بحرین، یمن، سوریه، فلسطین، لبنان و عراق از چنگ نظام سلطه بیرون آورده شده است.

معاون سیاسی بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امتی ترین و ملتی ترین فرد عصر حاضر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ قاسم حبیب زاده روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی افزود: ما از یک طرف نظام دینی هستیم و حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی تشکیل دادیم و از طرف دیگر به همان میزان که برای منافع جهان اسلام و نگاه امتی وقت، انرژی و توان می گذاریم، در حوزه تامین منافع ملی کشور برای تک تک افراد جامعه و نسل فعلی و آینده نیز باید توان و وقت بگذاریم.

وی ادامه داد: وقتی که مخالف حضور آمریکایی ها در افغانستان هستیم و برای بیرون کردن آمریکایی ها از عراق، سوریه و افغانستان تلاش می کنیم یعنی هم زمان منافع و امنیت مردم افغانستان، عراق و سوریه و همچنین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بسیج: به زودی دوران پسا آمریکا را در منطقه جشن خواهیم گرفت

معاون بسیج: به زودی دوران پسا آمریکا را در منطقه جشن خواهیم گرفت