مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 23:152022-01-03بين الملل

عبور کمیته بررسی حمله به کنگره از دیوار موانع ترامپ


کمیته منتخب مجلس نمایندگان آمریکا که درباره حوادث 6 ژانویه و حمله به کنگره این کشور تحقیق می کند، اعلام کرد توانسته است از دیوار موانع دونالد ترامپ رییس جمهوری قبلی تندرو این کشور برای به ثمر رساندن تحقیقاتش عبور کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، شبکه خبری سی ان ان آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی گزارش داد این کمیته توانسته است از دیوار موانع ترامپ عبور کرده و به وقایع داخل کاخ سفید و خانواده ترامپ همزمان با حمله به کنگره آمریکا در ششم ژانویه 2021 درحالی که او حاضر به متوقف کردن اوباش مهاجم به ساختمان کنگره نبود، دست یابد.

افشاگری های جدید دو قانونگذار ارشد کمیته بررسی حوادث ششم ژانویه، واضح ترین مدارک را در خصوص خشونتی که ترامپ برای پیشبرد کودتای خود برانگیخت، ارائه می دهد.

نقش ایوانکا ترامپسی ان ان گزارش داد این بدترین حمله به دموکراسی آمریکایی در تاریخ مدرن توصیف شده است.

یکی از افراد آشنا به تحقیقات گفت که یکی از شاهدان کلیدی این پرونده که حاضر به شهادت شده است، کیت کلوگ مشاور امنیت ملی مایک پنس معاون سابق ترامپ است که همزمان با وقوع این شورش همراه با ترامپ در کاخ سفید حضور داشت.

بنی تامپسون رییس کمیته 6 ژانویه و یک دموکرات از می سی سی پی به شبکه سی ان ان گفت که این کمیته شواهد مهمی دارد که نشان می دهد همزمان با شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور کمیته بررسی حمله به کنگره از دیوار موانع ترامپ

عبور کمیته بررسی حمله به کنگره از دیوار موانع ترامپ