مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 04:052022-01-04اقتصادي

توضیحات رییس کمیسیون کشاورزی درباره وضعیت بازار مرغ و گوشت قرمز و قیمت ها


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تا زمانی که همه زیرساخت ها برای حذف ارز 4200 تومانی فراهم نشده باشد هیچ دستگاهی اجازه تک نرخی کردن ارز را ندارد.

- رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تا زمانی که همه زیرساخت ها برای حذف ارز 4200 تومانی فراهم نشده باشد هیچ دستگاهی اجازه تک نرخی کردن ارز را ندارد.

علاوه بر این در موضوع گوشت قرمز و مرغ هم باید قیمت ها ثابت بوده و افزایش قیمت نداشته باشیم.

محمدجواد عسکری در گفت و گو با ایسنا درباره پیش بینی دولت در لایحه بودجه برای حذف ارز 4200 تومانی گفت: ذاتا دو نرخی بودن ارز فسادزا است.

در کشور ما به دلیل عدم نظارت از گذشته فساد در حوزه های دو نرخی بودن ارز نهادینه شده و باید برای آن چاره اندیشی کرد و ارز را تک نرخی کنیم، البته منوط به اینکه زیرساخت های آن مهیا شود.

وی توضیح داد: برای تک نرخی کردن ارز علاوه بر مهیا شدن زیرساخت ها باید تمام نیازمندی ها اعم از نهاده های دامی، مرغ، تخم مرغ و گوشت مورد نیاز حداقل برای دوره شش ماهه دپو شده باشد و این آمادگی وجود داشته باشد که اگر تنشی در بازار ایجاد شد به راحتی بتوان بازار را پوشش دهیم.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: اگر قرار به تک نرخی شدن ارز باشد باید دستگاه های متولی در سطح کلان کشور هماهنگی و هم افزایی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس کمیسیون کشاورزی درباره وضعیت بازار مرغ و گوشت قرمز و قیمت ها

توضیحات رییس کمیسیون کشاورزی درباره وضعیت بازار مرغ و گوشت قرمز و قیمت ها