مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 04:152022-01-04اقتصادي

15 هزار خانوار مددجو کمیته امداد خراسان شمالی نیازمند مسکن هستند


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: حدود 15 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد نیازمند مسکن هستند که امیدواریم با استفاده از ظرفیت خیران و دستگاه های اجرایی، - با اشاره به اجرای طرح احصا نیازمندی های مددجویان، اظهار کرد: در مراحل اولیه این طرح 104 هزار و 153 مورد از نیازمندی خانوارهای تحت حمایت این نهاد احصا شد.

وی با بیان اینکه اکنون بیش از 62 هزار خانوار با جمعیت حدود 120 هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند، افزود: حدود 15 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد نیازمند مسکن هستند که امیدواریم با استفاده از ظرفیت خیران و دستگاه های اجرایی بتوانیم این بخش از نیاز خانواده ها را مرتفع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه بیش از 11 هزار خانوار تحت حمایت نیز نیازمند احداث سرویس بهداشتی مناسب هستند، بیان کرد: 3 هزار و 247 خانوار نیازمند ایزوگام منزل مسکونی و 2 هزار و 105 خانوار نیز منازل آن ها نیازمند لوله کشی است.

الهی راد به بخشی از نیاز خانوارها در حوزه کالاهای اساسی زندگی اشاره کرد و گفت: طبق آمار بیش از 7 هزار دستگاه کولر، 4 هزار پنکه، 8 هزار بخاری، 7 هزار تلویزیون، 8 هزار یخچال، 7 هزار اجاق گاز، 14 هزار لباس شویی، 9 هزار جارو برقی، 5 هزار مورد آب گرم کن از جمله موارد شناسایی شده در این طرح بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار خانوار مددجو کمیته امداد خراسان شمالی نیازمند مسکن هستند

15 هزار خانوار مددجو کمیته امداد خراسان شمالی نیازمند مسکن هستند