مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 04:352022-01-04سياسي

سردار شهید قاسم سلیمانی محبوب دل های دردمند سرتاسر جهان است


رییس دانشگاه صنعتی سهند تبریز گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی به جایگاهی رسید که محبوب دلهای دردمند سرتاسر جهان شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه صنعتی سهند تبریز گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی به جایگاهی رسید که محبوب دلهای دردمند سرتاسر جهان شد.

احمدرضا مصطفی قره باغی در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در دانشگاه صنعتی سهند تبریز برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که ما در روزگاری به سر می بریم که جمعی از مومنین را از نزدیک شاهد بودیم.

وی با اشاره به آیه ی 23 سوره احزاب افزود: یکی از مصادیق این آیه سردار شهید قاسم سلیمانی است که به جایگاهی رسید که محبوب دلها شد؛ نه محبوب دل یک کشور بلکه در سرتاسر جهان و هر جایی که دل دردمندی وجود داشته باشد بنابراین باید به عهد و پیمانی که این شهید با خدا داشت، توجه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: بنده ی حقیر قطعاً در جایگاهی نیستم که در این راستا سخنی داشته باشم و باید به سخنان هم رزمان این بزرگوار گوش جان سپرد و مسیر را شناخت لذا تنها به یک جمله از این شهید اکتفا می کنم باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم، آن کس که باید ببیند، می بیند .

مصطفی قره باغی تاکید کرد: این سخن بسیار گهربار و ارزشمند است مخصوصا برای مسئولین که باید توجه داشته باشند به چه میزان از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شهید قاسم سلیمانی محبوب دل های دردمند سرتاسر جهان است

سردار شهید قاسم سلیمانی محبوب دل های دردمند سرتاسر جهان است