مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 05:102022-01-04اجتماعي

بانوی گردشگر اردبیلی در سه ماه دور ایران را رکاب زد


چهارم مهرماه برنامه «90 روز رکاب زنی دور ایران» را باهدف معرفی جاذبه های گردشگری هر منطقه به زبان انگلیسی برای جذب گردشگر خارجی شروع کردم و هدف دومم ترویج گردشگری با دوچرخه و اشاعه فرهنگ دوچرخه سواری بانوان بود.

- ایسنا/اردبیل بانوی رکاب زن اردبیلی گفت: چهارم مهرماه برنامه 90 روز رکاب زنی دور ایران را باهدف معرفی جاذبه های گردشگری هر منطقه به زبان انگلیسی برای جذب گردشگر خارجی شروع کردم و هدف دومم ترویج گردشگری با دوچرخه و اشاعه فرهنگ دوچرخه سواری بانوان بود.

بهناز هدایتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 2 هزار و 365 کیلومتر از استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس، بوشهر و هرمزگان را با شعار بانوی ایرانی پا در رکاب صلح جهانی، به تنهایی رکاب زدم تا این پیام را به همه منتقل کنم که به ایران امن سفر کنید و از زیبایی هایش لذت ببرید.

وی با بیان اینکه بیش از 100 شهر و روستا را با موفقیت رکاب زدم، تصریح کرد: خوشحالم که توانستم به عنوان عضو کوچکی از صنعت گردشگری نقش کوچکی در معرفی جاذبه های گردشگری هر منطقه به زبان انگلیسی داشته باشم.

هدایتی بیان کرد: به نظرم این اصلاً کافی نیست و برای ادامه راه و معرفی ایران زیبا و وسیع نیاز به حمایت و مشارکت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فدراسیون دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی گردشگر اردبیلی در سه ماه دور ایران را رکاب زد

بانوی گردشگر اردبیلی در سه ماه دور ایران را رکاب زد