مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 05:152022-01-04اقتصادي

آخرین وضعیت پروژه طرح نفلین سینیت


قرارداد اجرای طرح بزرگ صنعتی تولید پودر آلومینا از سنگ معدن نفلین در شهرستان سراب بین سازمان ایمیدرو و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا موسسه امین منعقد شده و پیمانکار طرح در حال آماده سازی کارگاه های مورد نیاز برای آغاز .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سراب، یوسف داودی نماینده مردم سراب در موسسه امین منعقد شده و پیمانکار طرح در حال آماده سازی کارگاه های مورد نیاز برای آغاز عملیات اجرایی فراهم شده است.

داوودی گفت: درصدد هستیم تا به منظور جذب نیروهای متخصص بومی از هم اکنون با همکاری های علمی با موسسات آموزشی و دانشگاه های فنی مشکلی در زمینه آموزش و مهارت در این مورد نداشته باشیم.

وی همچنین یادآور شد: به منظور ارتقا دانش و فناوری لازم نیاز به انعقاد این تفاهم نامه احساس شد و در آینده با سایر مراکز معتبر علمی نیز تفاهم نامه های مشابه منعقد خواهد شد.

امیدها برای اجرای طرح برزمین مانده نفلین سینیت که قصه پرغصه ای داشته با ورود پیمانکار پررنگ تر شده است و مردم انتظار دارند تا هرچه سریع تر این پروژه به سرانجام برسد.

گزارش فارس حاکی است، نفلین سینیت به علت ارزش فوق العاده ای که در صنعت دارد، (صنایع آلومینیوم، شیشه و سرامیک پلاستیک و کائوچو، تهیه پشم و شیشه معدنی، کود شیمیایی و …) در اکثر کشورهای دنیا مورد توجه فراوان قرار گرفته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پروژه طرح نفلین سینیت

آخرین وضعیت پروژه طرح نفلین سینیت