مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 05:302022-01-04اقتصادي

جزییات حمایت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت از طرح های فناورانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید شوال پور در رویداد دوشنبه های استارت آپی حوزه اینترنت اشیاء، دانشگاه علم و صنعت را یک دانشگاه جامع در حوزه فنی و مهندسی دانست که در حوزه های مختلف کامپیوتر، - مدیر صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت گفت: 25 طرح فناورانه با ارزشی بالغ بر 12 میلیارد تومان در این دانشگاه اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید شوال پور در رویداد دوشنبه های استارت آپی حوزه اینترنت اشیاء، دانشگاه علم و صنعت را یک دانشگاه جامع در حوزه فنی و مهندسی دانست که در حوزه های مختلف کامپیوتر، IT، ICT، مهندسی نفت و فناوری های سیستمی و مالی دستاورد های زیادی را عرضه کرده است.

وی با بیان اینکه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شتابدهنده هایی در حوزه های آب و انرژی، تجهیزات پزشکی و IT و ICT در این دانشگاه راه اندازی شده است، خاطر نشان کرد: با راه اندازی دو مرکز نوآوری، بستر جدیدی برای کمک به ارتقای زیست بوم دانشگاه ایجاد شده است.

شوال پور با اشاره به شناسایی 30 طرح سرمایه پذیر طی دو جشنواره در سال های 99 و 1400، یادآور شد: تاکنون 3 میلیارد تومان وارد این اکوسیستم کرده ایم و بر اساس برآورد های انجام شده 25 طرح فناورانه اجرا شده در این دانشگاه دارای ارزشی بالغ بر 12 میلیارد تومان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حمایت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت از طرح های فناورانه

جزییات حمایت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت از طرح های فناورانه