مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 05:352022-01-04سياسي

ترویج مکتب سلیمانی در برنامه های فرهنگی لحاظ شود


تبیین و ترویج مکتب سردار سلیمانی و پرداختن به ابعاد شخصیتی وجودی و معنوی آن شهید والامقام همواره باید در اجرای برنامه های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/لرستان مسئول فضای مجازی بسیج لرستان گفت: تبیین و ترویج مکتب سردار سلیمانی و پرداختن به ابعاد شخصیتی وجودی و معنوی آن شهید والامقام همواره باید در اجرای برنامه های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

حسن حجت پور در حاشیه آیین اختتامیه رویداد پویانمایی دیجیتال عقیق سلیمان با اشاره به ظرفیت های فناوری ارتباطات فضای مجازی و دیجیتال، اظهار کرد: در عرصه فعلی یکی از ابزارهای بسیار مهم اهمیت در تغییر افکار، ذهن ها و رفتار نوجوان ها و جوان ها و همه مردم فضای مجازی است.

وی اضافه کرد : با توجه به اهمیت این بستر، بی شک نحوه تولید محتوا و توجه به موضوعات فرهنگی مؤثر در حوزه نرم افزار، انیمیشن و تصویرسازی بسیار قابل توجه است.

حجت پور با بیان اینکه در این عرصه نیازمند سرمایه های انسانی توانمند، کارآمد، متخصص و جهادگر و انقلابی هستیم، تصریح کرد: توجه به نسل جوان به عنوان نسل پرتلاش و پرامید کشور و برنامه ریزی در جهت کشف و بروز استعدادهای خلاق اولویت این سازمان است.

مسئول فضای مجازی بسیج لرستان در ادامه با اشاره به فعالیت های مشترک و همسو با نهادهای فرهنگی، خاطرنشان کرد: در این میان انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج مکتب سلیمانی در برنامه های فرهنگی لحاظ شود

ترویج مکتب سلیمانی در برنامه های فرهنگی لحاظ شود