مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 05:352022-01-04اجتماعي

رانندگان وسایل باری و حمل و نقل عمومی در زنجان پایش می شوند


معاون حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: تمام رانندگان وسایل باری و حمل و نقل عمومی استان زنجان در مرحله چهارم مدیریت هوشمند مبارزه با کرونا پایش می شوند.

- علی مدقالچی در گفتگو با از دیروز 13 دی در استان زنجان آغاز شده است، گفت: در این مرحله از تردد خودروهایی که رانندگان آن ها واکسن تزریق نکرده اند جلوگیری می شود.

وی با بیان اینکه رانندگان این وسایل نقلیه باید، حداقل دو دُز واکسن را باید تزریق کرده باشند، اظهار کرد: با اجرای درست این طرح مسافران با خیال راحت می توانند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

معاون حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: گند زدایی و ضد عفونی در ترمینال های استان همچنان با قوت انجام می شود و رانندگان از ماسک استفاده کنند.

مدقالچی از فعالیت 86 شرکت حمل و نقل بین المللی و داخلی در استان زنجان خبر داد و ابراز داشت: از این تعداد 84 شرکت در زمینه حمل بار کالا در داخل کشور و 2 شرکت نیز در عرصه بین المللی فعالیت دارند.

وی گفت: در جا به جایی مسافران در استان زنجان تمام شیوه نامه های بهداشتی به خوبی اجرا می شود.

معاون حمل و نقل جاده ای استان زنجان متذکر شد: در مرحله چهارم مدیریت هوشمند مبارزه با کرونا تمام رانندگان وسایل باری و حمل و نقل عمومی در استان زنجان پایش می شوند تا سلامتی مردم به خطر نیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان وسایل باری و حمل و نقل عمومی در زنجان پایش می شوند

رانندگان وسایل باری و حمل و نقل عمومی در زنجان پایش می شوند