مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 05:352022-01-04سياسي

مسؤولان برای عبور از مشکلات شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند


فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: سردار سلیمانی بهترین الگو برای عبور از مشکلات است و دولتمردان ما باید با الگو قرار دادن تفکر و اقدامات جهادی او، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار حسن شاهوارپور در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع شهرستان خرمشهر، اظهار کرد: دشمن همواره سعی دارد امنیت کشور را مختل کرد و بر همین اساس توطئه های مختلفی را طرح ریزی کرده است.

  وی افزود: یکی از توطئه های مهم دشمنان برای اختلال در امنیت، حذف فیزیکی و به شهادت رساندن نیروهای انقلابی و شخصیت های ارزشمند انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: با تدبیر امام راحل(ره) فرهنگ جدیدی در سال های دفاع مقدس ایجاد شد و با ورود حماسه سازانی چون سردار سلیمانی مسیر جنگ تغییر کرد و باعث شد صدام با خفت قطعنامه را بپذیرد.

  شاهوارپور بیان کرد:سردار سلیمانی بهترین الگو برای عبور از مشکلات است و دولتمردان ما باید با الگو قرار دادن تفکر و اقدامات جهادی او، برای حل مشکلات گام بردارند.

وی بیان کرد: ایجاد وحدت از دیگر اقدامات مهم سردار شهید ما بود، سردار سلیمانی در جریان مبارزه با داعش، همدلی و اتحاد فراوانی را میان کشورهای منطقه ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان برای عبور از مشکلات شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند

مسؤولان برای عبور از مشکلات شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند