مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 05:402022-01-04اقتصادي

286 میلیون دلار کالا از استان سمنان صادر شد


مدیرکل گمرک استان سمنان با بیان اینکه در سال جاری 286 میلیون دلار کالا از استان صادر شده است، گفت: میزان صادرات کالاهای استان در سال 1400 نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

- ، با بیان اینکه در سال جاری 286 میلیون دلار کالا از استان سمنان صادر شد، تاکید کرد: 34 کشور دنیا میزبان کالاهای تولیدی استان شامل سود سوزآور، کابل زمینی، هیدروکربن، روغن موتور، کاشی و سرامیک، شمش سرب، پودر لباس شویی و… بوده اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 258 هزار تن صادرات از استان سمنان صورت گرفت، گفت: در هشت ماهه اول سال جاری 173 هزار تن کالا از گمرک استان به کشورهای دنیا صادر شده است که امیدواریم تا پایان سال میزان صادرات از سال قبل بیشتر شود.

مدیرکل گمرک استان سمنان با بیان اینکه ارزش کالاهای صادراتی سال گذشته از گمرک استان 322 میلیون دلار بوده است، تاکید کرد: در هشت ماهه ابتدای سال جاری 286 میلیون دلار کالا از استان صادر شده که تا پایان سال میزان صادرات سال گذشته از لحاظ کیفیت روند افزایشی خواهد یافت.

سعدالدین با اشاره به افزایش میزان ارزش کالاهای صادراتی استان در سال جاری نیز گفت: هر تن کالای صادره از استان در سال 99 به طور متوسط یکهزار و 248 دلار ارزش داشته در حالی که این شاخص در سال جاری متوسط یکهزار و 660 دلار بوده است که نشان می دهد ارزش کالاهای صادراتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

286 میلیون دلار کالا از استان سمنان صادر شد

286 میلیون دلار کالا از استان سمنان صادر شد