مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 05:452022-01-04اجتماعي

روستای اسفزار سفید پوش شد/ورود سامانه جدید بارشی به خراسان جنوبی


مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی از بارش یک سانتی متری برف در روستای اسفزار خبر داد و گفت: سامانه جدید بارشی فردا وارد استان می شود.

- علیرضا خندان رو در گفت و گو با مهر با اشاره به بارندگی های 24 ساعت گذشته بیان کرد: میزان بارش ها در روستای روم 27 میلیمتر، میغان 25 میلیمتر، بندان 16 میلیمتر و چاهداشی 10 میلیمتر بوده است.

وی با بیان اینکه در روستای اسفزار شاهد بارش یک سانتی متری برف بوده ایم، افزود: میزان بارش ها در طبسین 9 میلیمتر، درمیان 6 میلیمتر، مختاران 12 میلیمتر و جنوب بیرجند 11 بوده است.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی اظهار کرد: بر اساس خروجی مدل های هواشناسی، امروز رگبار باران و رعد و برق در استان ادامه دارد.

وی از بارش تگرگ و برف در نقاط مستعد و تشکیل مه در ارتفاعات خبر داد و افزود: ایجاد رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و خسارت در نیمه شرقی و شهرستان های جنوبی دور از انتظار نیست.

ورود سامانه جدید بارشی خندان رو خواستار پرهیز از سفرهای غیر ضروری شد و اظهار کرد: همچنین توجه به مسائل راهنمایی و رانندگی در مسیر راه ها و عدم صعود به ارتفاعات را خواستاریم.

وی بیان کرد: با ورود سامانه نسبتاً ضعیف بارشی به جو استان در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه شاهد بارش باران و برف در استان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای اسفزار سفید پوش شد/ورود سامانه جدید بارشی به خراسان جنوبی

روستای اسفزار سفید پوش شد/ورود سامانه جدید بارشی به خراسان جنوبی