مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 06:002022-01-04سياسي

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری اصفهان منصوب شد


صبح امروز با حضور فرماندار اصفهان از امیری تقدیر و علیرضا قاسمی به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز در آیین معارفه معاون جدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم از افرادی بود که عنایت ویژه ای به توسل به حضرت زهرا داشت، حتی او خانه خود در کرمان را تبدیل به یک فاطمیه و حسینیه ای برای توسل به حضرت زهرا(س) کرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در مسؤولیت های مختلف در سپاه، هیچ گاه فقط خودش را ندید، چیزی که در زمان فرماندهی وی در نیروی قدس همه می گفتند این بود که او اصلاً دنبال منصب و مقام نیست، اینکه بخواهد خودی نشان دهد و تیم رسانه ای برای انعکاس فعالیت های خودش داشته باشد، این را نداشت، بلکه او در دل مردم رفت.

احمدی در بیان ویژگی دیگر حاج قاسم گفت: از ویژگی های خاص او این بود که کم هزینه بود، هزینه ای به نظام تحمیل نمی کرد، همچنین بصیرت به فرماندهی ایشان ایجاد شد و هرکس از گروه ها و قومیت های مختلف تحت فرماندهی ایشان می جنگید و این فرماندهی با دستورالعمل و ابلاغ ایجاد نمی شد، بلکه با حکومت بر دل ها با محوریت ولایت این کار را انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری اصفهان منصوب شد

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری اصفهان منصوب شد