مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 06:152022-01-04سياسي

یک سوم وصیت نامه سردار سلیمانی درباره ولایت مداری است


یک مدرس حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه اولین ویژگی مکتب حاج قاسم ولایتمداری است، گفت: یک سوم وصیت سردار درباره ولایت مداری است و خود را سرباز صفر ولایت معرفی می کند.

- ایسنا/همدان یک مدرس حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه اولین ویژگی مکتب حاج قاسم "ولایتمداری" است، گفت: یک سوم وصیت سردار درباره ولایت مداری است و خود را سرباز صفر ولایت معرفی می کند.

حجت الاسلام سیدمجتبی حسینی یمین، در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حسینیه امام خمینی(ره) همدان اظهار کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب تأکید بر ترویج مکتب سلیمانی دارند، ضروری است که افرادی را تربیت کنیم که در سطح سردار سلیمانی باشند.

وی با بیان اینکه یکی از بهترین شاگردان مکتب فاطمی، سردار و یارانشان بودن، ادامه داد: امام زمان (عج) با وجود اینکه خود معصوم بوده می فرمایند حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی خود قرار داده ام، این یعنی که قیام مهدوی، همرنگ قیام فاطمی و با الگوبرداری از قیام فاطمی است و آن ها که امام زمان(عج) را دنبال می کنند، باید از حضرت فاطمه زهرا(س) الگو بگیرند و یاران امام زمان(عج) کسانی هستند که پیرو آن مکتب فاطمی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم وصیت نامه سردار سلیمانی درباره ولایت مداری است

یک سوم وصیت نامه سردار سلیمانی درباره ولایت مداری است