مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 06:202022-01-04سياسي

فرمانده تروریست های آمریکا چندین بار به شکست اعتراف کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و مراسم اجتماع مدافعان حرم استان مازندران در لشکر 25 کربلای مازندران، - جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی درس داشته و برای ما راه و روش مشخص می کند، باید به صورت عملیاتی مکتب سردار سلیمانی را اجرا کنیم، گفت: فرصت دولت انقلابی و هماهنگی قوا باید زمینه ساز رفع مشکلات مردم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و مراسم اجتماع مدافعان حرم استان مازندران در لشکر 25 کربلای مازندران، اظهار کرد: شهدا بهترین انتخاب زندگی دنیوی را انجام داده و خداوند با شهادت، آن ها را به مقام بزرگی رسانده است.

وی با اشاره به نقش مردم شمال کشور در شکل گیری و کمک به تشکیل سپاه پاسداران، گفت: در همه عملیات ها لشکر 25 کربلا حماسه آفریده اند و وقتی ماموریتی به این لشکر در دوران دفاع مقدس واگذار می شد این اطمینان خاطر وجود داشت که ماموریت به نحو احسن به سرانجام می رسید.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: در سالروز گرامیداشت شهید سلیمانی قرار داریم، خبیث ترین افراد عالم دستور دادند و افراد خبیث تر از آن ها این عملیات را اجرا کردند، دست انتقام خداوند از بین دلدادگان انقلاب اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده تروریست های آمریکا چندین بار به شکست اعتراف کرده است

فرمانده تروریست های آمریکا چندین بار به شکست اعتراف کرده است