مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 06:252022-01-04سياسي

نامه رسمی به مجمع حکمرانی اینترنت سازمان ملل/ اعتراض به رویه غیرقانونی اینستاگرام


رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در اعتراض به رویه غیرقانونی اینستاگرام در حذف تصاویر شهید سلیمانی و تعلیق کاربران ایرانی، به مجمع حکمرانی اینترنت سازمان ملل نامه زد.

- خبرنگار مهر ، مجتبی توانگر در توییتر نوشت: در نامه ای رسمی به دبیر مجمع حکمرانی اینترنت سازمان ملل (IGF) نسبت به رویه غیرقانونی اینستاگرام در حذف تصاویر شهید سلیمانی و تعلیق کاربران ایرانی اعتراض کردم.

وی گفت: سانسور و حذف کاربران ایرانی اصل بی طرفی شبکه را نقض می کند و رویه سیاسی پلتفرم های بین المللی باب تنظیم گری یکپارچه را مسدود می کند.

منتظر واکنش این نهاد بین المللی هستم.

وی ادامه داد: در این نامه نوشتم: منتظر پاسخ شما در مورد دستور کار ایجاد یک نظام رگولاتوری و نظارتی ایمن و یکپارچه بین المللی برای پلتفرم های بین المللی که ضامن احترام به مقررات ملی و حقوق اساسی است هستم.

متن این نامه سرگشاده به مجمع حکمرانی اینترنت سازمان ملل متحد به شرح زیر است: دبیرخانه محترم IGF اینترنت یکی از مهمترین پیشرفت های جامعه بشری می باشد که اکنون به عنوان یک الگوی اجتماعی فصل جدیدی را در سبک زندگی انسان رقم زده است.

اپلیکیشن های اینترنتی و پلتفرم های دیجیتال که فلسفه وجودی آنها ، بهبود زندگی بشر و ایجاد رفاه بوده است نیز در زندگی انسان نقش بسزایی ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه رسمی به مجمع حکمرانی اینترنت سازمان ملل/ اعتراض به رویه غیرقانونی اینستاگرام

نامه رسمی به مجمع حکمرانی اینترنت سازمان ملل/ اعتراض به رویه غیرقانونی اینستاگرام