مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 06:452022-01-04اقتصادي

حمایت نمایندگان از اعتبارات مسکن مددجویان در کمیسیون تلفیق


اعضای کمیسیون عمران از اعتبارات مسکن مددجویی در کمیسیون تلفیق دفاع می کنند تا ردیف های بودجه تصویب شود.

- با تاکید بر ضرورت حمایت مجلس از مسکن محرومان گفت: در بودجه 1401 اعضای کمیسیون عمران، پیگیر ردیف های مربوط به مسکن مددجویان برای تصویب در کمیسیون تلفیق خواهند بود.

وی ادامه داد: با دیگر نهادها تعامل خواهیم داشت تا طبق قانون جهش تولید مسکن، زمین های دولتی به ساخت مسکن اختصاص یابد و با اولویت خانواده های کم درآمد و مستضعف است و افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و سایر نهادهای حمایتی هستند، در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با تولید انبوه مسکن در زمین های مازاد که در اختیار وزارت راه و شهرسازی و سازمان های مربوطه قرار می گیرد، مسکن قابل عرضه با قیمت پایین برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی احداث خواهد شد.

نماینده مسیحیان ارامنه شمال کشور در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: بر اساس قانون جهش تولید مسکن، ساخت 360 هزار واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد پیش بینی شده که در همین راستا سالانه 90 هزار واحد توسط کمیته امداد احداث خواهد شد.

شاوردیان با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد توان بازپرداخت اقساط سنگین را ندارند، گفت: باید اعتبارات ساخت مسکن در اختیار کمیته امداد قرار گیرد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت نمایندگان از اعتبارات مسکن مددجویان در کمیسیون تلفیق

حمایت نمایندگان از اعتبارات مسکن مددجویان در کمیسیون تلفیق